HAPPY NEW YEAR 2017!

5:34 AM

Assalamualaikum!

Terlewat beberapa hari pula nak share tentang tahun baru 2017. Bila masuk je tahun 2k17 ni, maka makin meningkatlah usia kita yang tengah dewasa muda ni. Tetapi jangan kita terlalu seronok counting umur kita meningkat, sedangkan dekat luar sana banyak obstacles nak lalui/hadap tanpa kita tahu bagaimana cara datangnya ujianNya. 

Dan jangan kita lupa, kita masih ada Mak Ayah juga yang semakin meningkat usia mereka, sebelum terlambat nak berbakti berjasa, kenalah mula dari sekarang walaupun kadang kita terleka dek mimpi fantasi. Jangan kita lupa kirim kan doa doa buat Mak dan Ayah kita ye :)

Dan semoga impian besar aku mulai tahun 2017 ni akan tercapai, dan biarlah aku je yang tahu. Sebab kalau kita bagitahu nnt orang dah tahu so tak suprise dah kehkehkeh! Dan semoga dipermudahkan segala apa yang diimpikan tu. Aamiin!



Okay bolehlah aku share sikit gambar #bestnine2016 #instagram. Okay mata dah minta dipejamkan memandangkan esok masih kerja seperti biasa. I know there's no one pun baca coretan Lyana ni. Tapi takpe, i dont mind pun, sbb mmg nak coret sorg sorg je. Thank you semua sepanjang perkenalan kita. Semoga semua baik-baik dan bahagia hendakNya. Salam sayang, Lyana.


Thank you for reading!

You Might Also Like

0 comments