Kenapa Lyana PILIH DE'XANDRA Perfumes sebagai Business

6:01 PM

Assalamualaikum.

Baiklah dekat sini Yana nak cerita sedikit tentang Yana. Sebenarnya dah lama nak perkenalkan walaupun ramai dah orang yang jual and tahu tentang produk wangian De'Xandra ni. Walaupun Yana masih lagi baru, baru setahun dan masih lagi bertatih dalam urusan business ni. Target Yana sebenarnya bukan sekadar kawan, keluarga, malah target Yana untuk orang yang tidak Yana kenal juga. Senang bukan handle dengan orang yang tidak tahu segala tentang peribadi kita.


Tapi itulah, flashback, and forward... Yana pun tengah belajar belum habis study lagi, jadi tumpuan Yana more to study and untuk jualan perfume ni pada kawan-kawan dari sekolah-universiti. Yana ada jugak nak bisnes berniaga tepi jalan macam Ayah buat, tapi belum tahu lagi nak bisnes apa. Tunggu nnt lah lepas habis belajar boleh bagi komitmen lebih lagi kan.

Yana ada jugak bagitahu encik buah hati nak bisnes #DuitKahwin alhamdulillah encik buah hati support, dan takpernah menghalang. And why not Yana buat secara kecil-kecilan (dropship) dan dari bawah insyaAllah taklama lagi boleh meningkat naik. Yelah dari sekarang lah kena fikir side income and extra income.



1) Suka pakai perfume?
2) Murah / Mahal?

Pernah dengar De'Xandra Perfume? Okay bolehlah Yana nak rungkaikan sikit pasal perfume yang semakin digilai ramai dan Yana sendiri pun keep repeating beli siap tukar tukar bau lagi tau. Dulunya Yana sendiri pun nak pakai yang paling murah belas-belas ringgit je. Memang bau wangi lah tapi taktahan lama. Yana dah setahun dengan De'Xandra Perfume. Alhamdulillah dari situ juga Yana buat side income untuk Yana.


Kenapa jual De'Xandra Perfume?

Biar Yana bagitahu.. Kita nak jual sesuatu mestilah dengan apa yang kita jatuh cinta. Jadinya, Yana pakai dulu perfume ni, then Yana belikan untuk family... Semua suka, bila semua jatuh cinta juga, bermakna bolehlah Yana buat lagi orang lain pun jatuh cinta dengan produk ni kan? ;) 

Dulu first2 sekali perfume Yana beli and pakai, Chloe Love Story. Memang wangi, Yana pulak jenis taksuka bau yang hard sgt, soft soft je macam tuannya haha. (Kidding) Dan dari situ Yana beli, yana perkenalkan dekat kawan-kawan Yana. Selama setahun dah 4botol Yana guna. Yana tukar-tukar takguna bau yang sama je. Hihi


Alhamdulillah sambutan sangat memberangsangkan dan buat Yana rasa happy. Thank you pada semua yang pernah beli dengan Yana. Nanti boleh lah beli lagi ya.



Dalam setahun Yana berbisnes dengan De'Xandra Perfume, Yana dapat kumpul sekian amount dan dah dapat pulangan modal, Alhamdulillah syukur sangat. Bisnes ni kecil-kecil je but I know, "There have a reward when we struggling want to do it". Dan dari duit berniaga Yana ni Yana kumpul untuk buat #DuitKahwin Sikit-sikit lama-lama banyaklah kan. InsyaAllah.

**REKA BENTUK DE'XANDRA PERFUME YANG UNIK



**CIRI-CIRI YANG ADA PADA DE'XANDRA PERFUMES

1) 35ml , EDP perfume
2) Mudah di bawa TRAVEL & SOLAT
3) Produk bumiputera
4) Tahan lebih lama, lebih 8 jam
5) Setanding produk antarabangsa
6) Kesemua senarai perfumes adalah yang paling di cari penggemar perfume
7) Menepati citarasa & permintaan rakyat MALAYSIA

8) RM 65/35ml

Jadinya, Yana nak pembaca/follower Yana dari Twitter, Facebook, Instagram bolehlah contact Yana untuk dapatkan wangian De'Xandra kamu sendiri, boleh Whats App : 018-9664946 untuk pembelian. Dengan pembelian perfumes, ada juga cabutan hadiah, tapi ingat, kena install Apps DeXandra terlebih dahulu ya. Yana boleh bagitahu bau apa yang paling meletop letops!



Thank you for reading!
Contact me for any enquiries 018-9664946

You Might Also Like

0 comments